Найпростіший спосіб оформити замовлення, це потрібно перейти на картку потрібного вам товару, в блоці "Замовити в 1 клік" в спеціальне поле внести № вашого телефону, після чого, з вами зв'яжеться менеджер для уточнення подробиць товару, умов оплати та оформлення доставки.
Так само, ви можете оформити замовлення через кошик, підбираючи товар, що вас цікавить, вказуючи необхідну кількість кожної товарної позиції.
У цій формі вказуєте повні дані для оформлення доставки через перевізника "Нова пошта" або "Укрпошта".
Обміняти або повернути товар можна за умови дотримання кількох умов:
- не минуло 14 днів після покупки;
- у вас збережена видаткова накладна на товар;
- приймається на обмін, товар у непошкодженій заводській упаковці;
- Якщо товар (запчастина), що йшов без упаковки, не був використаний*:
- не робочий (бракований) товар, що визначається нашим сервісним центром.
Обмін або повернення товару провадиться лише за наявності висновку сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.
Повернення/обмін здійснюється шляхом відправки через перевізника "Нова пошта" за рахунок покупця. У посилку вкладаєте заяву (надсилається вам в електронному вигляді на пошту або мессенджер), в якій вказуєте № замовлення, ПІБ замовника, причину повернення/обміну та реквізити (№ картки/рахунки замовника).
* товар не використовувався, не має пошкоджень, відколів, потертостей, слідів запаювання тощо.
Якщо ви не впевнені з вибором товару, ви завжди можете поставити запитання по контактному телефону, повідомивши, що вам потрібна технічна консультація.
При розмові з менеджером, вкажіть назву або код моделі товару, що цікавить, наші фахівці допоможуть вам з вибором саме того аксесуара, який закриє ваше питання або допоможуть підібрати відповідні запчастини для ремонту вашого обладнання.
Тел: (097) 251-14-13 | (093) 473-57-74 | (050) 233-77-18.